3 כללי

עיצוב הנשיות כזירה של מאבק / מור פוגלמן-דבורקין

על המכאניזם של יחסי נשים-גברים בעיבוד הקולנועי החדש ל"נשים קטנות"

פברואר 18, 2020  

בעוד שבספר העוני והשאיפה להחלץ ממנו מעסיקים את בנות מארץ' רבות אך לא באופן בלעדי, אצל גרוויג העצמאות הכלכלית הנשית היא הציר סביבו נעה העלילה.

האם אתם מנויים שלנו?

התוכן בכתב-העת פתוח במלואו למנויים בלבד.

כתיבת תגובה

3 תגובות:

  1. לי הגיב:

    תודה על מאמר מרחיב דעת! מרתק העניין של ההתמקדות בצד הכלכלי. ולגבי מארמי, מעניין למה גרוויג לקחה ממנה חלק גדול כ"כ מתפקידה, להרגשתי בסרט היא פשוט דמות לא ברורה…

  2. מור הגיב:

    תודה רבה, לי יקרה. גם אני הרגשתי שהיא לא מאוד ברורה בסרט. אולי מעט ילדותית אפילו, ההיפך ממארמי המקורית האמהית ככ. מעניין מה מזה קשור לבימוי של גרוויג ומה לכיוון שאליו לורה דרן לקחה את הדמות.

  3. רחל הגיב:

    מעניין מאד. נשים קטנות זה אחד הספרים היותר "מנוצלים" בעיניי, תמיד בעיבודים שלו נעשית בחירה להדגיש אלמנטים אחרים מאלו שהודגשו במקור. קל מאד להפוך אותו למניפסט ובכך לשטח את המורכבות שלו.

כתיבת תגובה