רכבת הכלניות

בשנה שעברה רכבת ישראל החליטה לארגן טיול.
כאשר שמענו על ידיעה זו התלהבנו מכך והחלטנו להצטרף אל חוויה זו,אז כן הגיע היום תחילה נסענו אל תחנת הרכבת תל אביב שם המתינו לנו מדריכים שחילקו שם צמידים עבור נסיעה זו ונתנו רקע על הסיור.
ולאחר כמה רגעים הודיעו בכרוז התחנה שהרכבת נכנסת כרגע לרציף כולם עלו לרכבת.
רועי אמר אמא אבא בואו נשב בקרון הראשון הקרוב לקטר אמא חייכה ואמרה מתוק שלי קדימה בוא נלך.
התיישבנו במקומות כולם
אמא צילמה אותנו ברכבת יחד עם הנוף היפה המשקיף מהרכבת ולאחר מכן הגיעו צוות המדריכים של הרכבת וחילקו לנו חוברות פעילות של הרכבת וצבעים שמחנו מאוד אני ונועה אחותי התחלנו לצבוע את הקרונות ונתנו לכל רכבת שם נהנו מכל רגע. וכשהגענו סמוך לתחנה הודיעו לנו על כך שאנו בתחנת שדרות ועלינו לרדת ושמחוץ לתחנה ממתינות לנו הסעות ל"דרום אדום".
כאשר הגענו למקום חילקו אותנו לקבוצות ולכל קבוצה היה מדריך. הוא נתן לנו הסבר על המקום ועל מה שהתרחש באזור זה.
אמא קראה לי ולנועה להצטלם לצד שדות הכלניות הצבעוני והרחב ידיים.
רועי: אמא איך קוראים לפרח הזה?
אמא: חמוד, הפרח נקרא כלנית וזו תקופה שבה היא צומחת באזור זה.
המשכנו לסייר במקום נהנו לתצפת על הפרחים הצבעוניים והנוף העוצר נשימה. לאחר מכן נסענו לשוק באזור שבו מכרו מאכלים מכל מיני עדות,חפצים לבית וצעצועים. רועי ונועה בחנו את הצעצועים ולפתע קראו בקול אמא תראי יש כאן רובוט על סוללות אפשר אותו אמא קנתה לנו אותו.
גם אכלנו שם ארוחת צהריים.
ולסיום הגיע הזמן לתום הטיול הודיעו לנו שכרגע הגיעו ההסעות חזרה לתחנת הרכבת כשהגענו אמא ואבא בדקו מתי יש לנו רכבת חזרה הביתה
שהגיע הרכבת העלינו חוויות מיום זה ושרנו שירי ארץ ישראל ולבסוף שבנו הביתה.