אמונה וקרון קטן

אני תום ג’פרסון מנתניה. יש לי שני חברים ג’וני ורון, הם שני החברים היחידים שלי, כל השאר נידו אותי, חשבו שאני מוזר. אני לא מבין מה הטעם ב-50 חברים מזויפים. אני מעדיף 2 אמיתיים במקום.

אני עוזר לאבא שלי בעסק שלו, הוא מתקן ומשפץ דברים. זה ממש מגניב שמישהו נותן לו מכשיר מקולקל והוא הופך אותו למכשיר חדש יותר, מגניב יותר ועובד. גם לי יש ארגז כלים משלי, גם אני מתקן לפעמים. ג’וני רון ואני הלכנו מאחורי הבית של ג’וני ומצאנו קרון רכבת נטוש, ג’וני הציע שאני ואבא שלי נבוא לתקן את הרכבת , אמרתי לו שזה חסר טעם ושלא נצליח כי אני לא מאוד מוכשר, ושאם 48 ילדים חושבים ככה אז יכול להיות שזה נכון. אבל היי אמרו וצחקו רון וג’וני תמיד יש לך אותנו. התיישבתי במקום של הנהג ואמרתי בכריזה ברוכים הבאים לרכבת אוורלנד מה זה אוורלנד? שאל רון ששיחק את הכרטיסן אמרתי לו שזה יהיה המקום שלנו, ומצאתי שלט “כניסה למורשים בלבד” ותליתי אותו שם.

הם היו צריכים ללכת ואני הבאתי את הארגז כלים שלי והתחלתי לבנות רציף, לנפח את הגלגלים ולשפץ את הקרון. כשהלכתי הביתה סיפרתי לאבא שלי על הקרון, ביקשתי שלא ייספר לאמא ושייבוא איתי הוא הסכים ואמר “תמיד תסמוך על עצמך, תאמין בעצמך, אתה יכול הכל!” לא הבנתי את ההקשר והלכתי לישון . למחרת הבאתי מוליכי חשמל של אבא וניסיתי לתקן את לוח הבקרה שנייה לפני שהתחשמלתי אבא בא, הזיז אותי ואמר שקודם צריך לבדוק את לוח האם ושמהסתכלות מבחוץ, זה בלתי ניתן לתיקון.

זה היה קרון נהג וקרון קטן שמחובר אליו – לא רכבת שלמה ואני מאוד התאכזבתי, “מצטער תומי” אבא אמר, הסתובב והלך. צעקתי אחריו בבכי “אמרת שחייבים להאמין בעצמך ולסמוך, שאפשר הכל ” הוא הסתובב, הסתכל עליי ומלמל: “תחזור הביתה מהר תומי” והלך. נשכבתי על האדמה עם החול שהיה לי בשיער ובכל מקום בגוף ובכיתי ואני לא רגיש או משהו, זה פשוט יצא ממני, בלי שליטה או רצון. אחרי חצי שעה קמתי, נרגעתי ואמרתי לעצמי שבשביל להוכיח לכל מי שהקטין אותי או זלזל בי שכל אחד יכול הכל אם הוא מאמין בעצמו, המחשבות על אמונה עפו לי בראש כל הזמן ואני האמנתי…

חצי שנה עברה והקרון של תום יצא לדרך, הוא נסע, הצלחתי לסדר את ההגה, לוח בקרה ולוח אם צבעתי אותו וכתבתי עליו “אמונה היא הדבר היחיד שמפריד בינך לבין ההצלחה” אבא שלי עם דמעות בעיניים אמר לי שהא אוהב אותי, וגאה בי ואמא, אמא חיבקה ושתקה. מאז המון אנשים חושבים שהקרון של תום מגניב ואם יום אחד אתם נוסעים ברכבת שכתוב עליה הקרון של תום, תבואו להגיד שלום.

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה