4 איור

פרופיל אמנית – נטלי בלהסן

ראיון מילולי וויזואלי על תהליך יצירתה של המאיירת, השפעותיה וטכניקות עבודתה

דצמבר 20, 2021  

בעבודה על המגזרות, אני לא מדביקה את כל חלקי האיור עד שהכול מקבל אישור אחרון, כך שאני תמיד יכולה לחזור אליהם, להזיז ולשנות. רכיבים מסוימים יכולים גם לעבור מאיור לאיור, והגמישות בשלב הזה גדולה מאוד

האם אתם מנויים שלנו?

התוכן בכתב-העת פתוח במלואו למנויים בלבד.

כתיבת תגובה

4 תגובות:

  1. ליאורה גרוסמן הגיב:

    נטלי, אין לתאר כמה אני גאה בך ובתוצאה הזו. זו עבודה מושלמת, שנראית כל-כך קלה לביצוע, והיתה כל-כך קשה בפועל. לא רואים פה את ע-ש-ר-ו-ת הסקיצות שעשית (כולן בנייר, אגב), כדי שהשמש תהיה בדיוק בגודל הנכון, והדשא ילך באלכסון ולא ישר (וכל מיני דברים אחרים שמוזר מדי לתאר לציבור). זה ספר מופתי בעיני – טקסט ואיור כאחד. נשאלת השאלה הענקית למה את רוצה לתת למאיירים אחרים לאייר לך, כשאת יכולה לעשות… ובכן… את זה!!!

  2. נטלי בלהסן הגיב:

    תודה ענקית, מנטורית יקרה שלי! גם מכאן את ממשיכה לחזק ולספק רוח גבית אדירה, ועל זה נהוג לכתוב: מ.ש.ל 🙂

  3. אסתי הגיב:

    נטלי היקרה, ספריך מנצנצים על מדף הספרים בשל מקוריותם, בעיצוב, בדרך ההגשה לקוראים (צעירים ומבוגרים כאחד), אני זוכרת את איור הקומיקס המדהים בנושא זה”ב שעשית בביה”ס ברנר בכ”ס, הוא שמור אצלי עד היום! המשיכי לעשות חַיִל, בהצלחה, אסתי עצמוני.

  4. […] “הנבט הקטן” הוא ספר טבע שונה לגמרי, העשוי כולו ממגזרות נייר יפהפיות. זהו ספרה החדש של נטלי בלחסן שמצליחה לשמור על השפה הוויזואלית הייחודית לה, ועדיין להפליא ולחדש. בחריזה עדינה היא מספרת על זרע אחד שהתמהמה לנבוט. בעוד שאחיו שלחו גבעולים ירוקים, הוא המשיך לנמנם מתחת לפני האדמה. פלטת הצבעים המונוכרומטית שבה משתמשת בלחסן מדגישה את המגזרות שמהן מעוצב כל עמוד. […]

כתיבת תגובה