הילד והרכבת דורתי

יש רכבות מהירות ויש איטיות, יש גדולות ויש קטנות,

אך הסיפור שלנו מדבר על רכבת מיוחדת, הרכבת המדברת ששמה דורתי.

יום אחד דורתי נתקעה במסילה. אוי ואבוי היא חשבה איך אסיע נוסעים?

שרוצים לעבור ממקום למקום. איך אין להם אוטו ואינם רוצים לנסוע באוטובוס מה אני אעשה? פתאום היא שומעת ילד רץ היי מה אתה עושה כאן המקום הזה מסוכן. אני בורח מהתפוס של המשחק. את מכירה את המשחק? אהה אתה בטח מתכוון לעפר נגד גלגלים!!! המשחק אהוב עליי. לא אני מתכוון לתופסת. מה זה תופסת!!??? אהה זה כמו אצלנו שהרכבות מנסות לתפוס את העפר שהרכבות שלפניהם משאירות.

לא נכון ולא נכון אם את רוצה לדעת איזה משחק זה אז בואי תתפסי אותי. מה אתה תהיה העפר??? לא איזה עפר בעשן שבראש שלך. טוב פשוט תתפסי אותי. אוי אני לא יכולה לזוז. אני יביא את ארגז הכלים של אבי אני יודע לתקן דברים.
כעבור כמה דקות…

היי חזרתי בוא נבדוק מה קרה לך. קודם נזיז את עוצמת הדיבור שלך שהיא לא תיפגע.

צווו *דיבור בסינית*. אוי העברתי אותך למצב סיני! טוב בוא נחזיר את עוצמת הדיבור כדי שתוכלי לדבר איתי בעברית. טוב בואי ניגש ליראות מה עם המנוע.

כעבור כמה דקות ארוכות וכואבות למנוע….

תפסיק זה כואב לי דורתי צועקת. רגע גמרתי בוא ננסה להתניע אוי אין דלק מזל שהבאתי מכל דלק כי ידעתי שתצטרכי דלק מתישהו. יופי בוא נמלא אמרה דורתי. טוב מילאתי אני עכשיו אנסה להתניע.

וווווווששש יואוו זה עבד ילד אתה בסדר?. אאאאייייייייי אני חושב שנשברה לי הרגל!

אוי לא אמרה דורתי. אפנה אותך מהר לבית חולים. אני אצטרך לנסוע בכביש אפילו שזה מסוכן ונראלי שאפילו לא חוקי אבל אני דואגת לך אז בוא נצא לדרך.

כעבור 10 דקות….

יופי הגענו כך את אחד מוטות העץ שיש בתוכי כדי לעזר בוא אחכה לך פה.

כעבור חצי שעה……

יופי שמו לך גבס בוא ניסע חזרה לתחנת הרכבת. כדי שההורים שלך יקחו אותך.

ניפגש בפעם הבאה.

כעבור חודשיים.

דורתי!!!!! דורתי!!!! אתה יודע איפה דורתי. שאל הילד את מנהל האזור.

כן אנו מפרקים אותה נשאר לה רק הראש כי זקנה היא. איפה מפרקים אותה?. מאחורי המסילה. תודה אדוני דורתי!! היא היינה את. אני אוהב אותך ובחיים לא השכך אותך. גם אני לא אשכח אותך בייייייי.

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה