הרכבת הישנה והרכבת החדשה

הרכבת הישנה נסעה לה על המסילה. היא הייתה רעועה וישנה וכמעט נשברה, ולפתע פגשה על המסילה את הרכבת החדשה. הרכבת החדשה הייתה יפה נקייה ומצוחצחת. הרכבת הישנה אמרה לה: “וואו, רוצה לעזור לי לסחוב משאות? את נראית חזקה במיוחד”! הרכבת החדשה צחקה על הישנה ואמרה לה: “את?! את לא מצליחה להסיע נמלה” והמשיכה לצחוק. הרכבת הישנה נעלבה ואמרה לה שהיא מסוגלת להסיע יותר ממנה!.

הרכבת החדשה והרכבת הישנה התחילו ויכוח סוער על מי טובה יותר. ומי לדעתכם ילדים היא הטובה ביותר?

את זה תגלו מאוחר יותר…

הויכוח המשיך והמשיך והמשיך ולא נגמר. הרכבות רבו עד הערב, עד שממש שכחו שהם צריכות להוביל דברים! הישנה צריכה להוביל תרופות לבית החולים, והחדשה צריכה להוביל חומרים לחנויות ולמכולות ושתיהם היו צריכות להגיע לפני הערב!

מה אתם חשבים שהם עשו?

נכון, נכון, אין זמן לשאלות בגלל שבזמן הזה הרכבות מתעכבות.

הרכבת הישנה והרכבת החדשה אמרו אחת לשניה: “זה הזמן שלנו להתחרות במי טובה יותר. מי שתגיע מהר יותר לאן שהיא צריכה, היא המנצחת והיא תקבל את תואר הרכבת הכי מהירה/חזקה”. ושתיהם הנהנו בהסכמה.

כך התחרו שתי הרכבות מי תגיע ראשונה למקומות.

ובטח אתם שואלים מי הגיעה ראשונה? חכו, חכו, זה עוד מעט מגיע.

הרכבת החדשה ראתה מאחוריה את הרכבת הישנה והתחילה לצחוק “חה חה חה לעולם לו תגיעי לפני” אמרה לעצמה הרכבת החדשה, ועצרה לנום כי חשבה שהזמן יעצור גם הוא.

הרכבת החדשה ישנה וישנה ולא התעוררה.

הרכבת הישנה ראתה אותה ישנה ואמרה לעצמה: “אני אגיע ראשונה”. הרכבת הישנה נסעה בלי לחשוב והגיע היא לנקודת הסיום.

שמחה הרכבת הישנה עד מאוד חיוכה הגיע עד השמים ועוד.

ומה עם הרכבת החדשה?

היא בסדר, היא עוד ישנה, ואפילו לא חולמת שהרכבת הישנה כבר נכנסה למיטה.

ומה קורה עכשיו? אתם בטח שואלים,

עכשיו הישנה העבירה מסר לחדשה והמסר הוא: שלא הכל בחיים זה תחרות וגם אם היא יותר מהירה ממנה, זה לא אומר כלום, כי בסוף גם החלשים והפחות טובים יכולים ומצליחים. ומאז הפכו שתיהם חברות ולא מפסיקות להתחרות (כמשחק כמובן)

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה