רכבת הצבעים של תומר

תומר חגגה לפני שבוע יום הולדת שלוש. אמא ואמא שלה החליטו לקחת אותה לטיול ברכבת
ובסופו לרדת בחיפה ולעשות יום של כיף בטבע ולקנח בארוחה טעימה היכן שרק תבחר.
לתומר הייתה בקשה, לצרף לטיול המשפחתי את חבריה מהגן. אמא ואמא ביקשו מנהג הקטר לשים בכל קרון בלון בצבע אחר ולהפוך את הרכבת לצבעונית ליום אחד. הוא חייך ומיד הסכים.
תומר, האמהות שלה וכל חבריה עלו לרכבת מהתחנה בהרצליה. הם נכנסו לקרון הראשון בו היה תלוי בלון אדום. תומר אמרה לכולם שאדום זה אהבה ושהיא אוהבת אותם מאד.
הרכבת יצאה לדרכה, הנסיעה הייתה מהירה ונעימה ובכל עצירה, תומר והחברים הלכו לבקר בקרונות שליד ולהגיד שלום לכל האנשים. בקרון השני היה תלוי בלון כתום, תומר מיד סיפרה שזה הצבע האהוב על אמא כרמל ושהוא מסמל המון שמחה, כמו זו שיש בבית של אמא ואמא מאז שהיא הגיעה לעולם.
אמא עמית חילקה לילדים שקיות הפתעה, בכל שקית ממתקים טעימים, חטיפים והפתעה מדליקה.
בביקור בקרון השלישי ראו הילדים בלון צהוב, תומר מיד אמרה שהוא מסמל את השמש הטובה שמאירה לנו אבל גם את זו שבגללה מורחים עלינו כל מיני קרמים לבנים כבים ובבריכה.
נועם מיד סיפר שהוא מעדיף את הים כי כחול זה הצבע שלו.
והנה בקרון הרביעי נגלה הבלון הירוק, תומר סיפרה שאמא עמית מאוהבת בצבע הזה עוד ממתי שהייתה ילדה ושהוא מסמל את הטבע היפה בו תבלה גם את יום הולדתה.
הגענו לבלון הכחול, הילדים מיד קפצו ואמרו שזה הצבע האהוב עליהם, כי זה צבע של ים ושל שמיים וגם של הג’ינס שהם לובשים. תומר חייכה בחיוך מלא גומות והוסיפה שזה גם הצבע של העיניים שלה ושל אמא עמית.
והנה הקרון השישי והלפני אחרון ובו בלון בצבע סגול. יונתן אמר שזה צבע שהוא נורא אוהב
אבל שחלק מהבנים צוחקים עליו ואומרים לו שזה צבע של בנות. תומר אמרה ליונתן, שזה שטויות כי כל הצבעים הם גם של בנים וגם של בנות ושהכי יפה כל הצבעים ביחד, כמו שיש בדגל שתלוי במרפסת בבית שלה.
ובקרון השביעי, אחרי כל הממתקים, החיוכים והנסיעה, כשהרכבת כמעט הגיעה לתחנה של חיפה, פתאום כל הילדים ראו בלון בצבע שחור. גיא אמרה ששחור זה צבע שמפחיד אותה, איתי אמר שזה דווקא צבע מיוחד ורק תומר אמרה בעיניים עצובות שזה הצבע שהיה לאמא ואמא בלב בשנים הרבות שחיכו לה, אבל שהיום גרים אצלן בלב כל הצבעים ביחד בערבוביה.

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה